Hej, jag är dålig på att blogga, Hejdå!

Hej bloggen....
 
Ångesten är stor, midsommar har sprungit förbi oss och inte ett enda inlägg har hamnat uppe på bloggen. Jag har blivit riktigt usel på att blogga, men ändå har jag alltid bloggen i huvudet! Jag har försökt mobilblogg några vändor men appen fungerar inte och nu har jag införskaffat mig en sony xperia s och den finns det ingen app till, så det har krånglat lite där! Dock kan jag nog låna min iphone av Omar och blogga ibland, men jag ska verkligen skärpa mig med bloggen nu! :)
Dagarna efter midsommar har rullat på, Loke va ju iväg med mamma och de kom inte hem först i söndags. Så hela midsommar helgen låg jag och Omar i sängen och lata oss, på söndagen sov vi till 14.15 och sen sega hela dagen. 
Den här veckan har vi inte gjort något speciellt, idag va jag och Omar iväg själva, Loke stannade hemma med mormor och han va nog nöjd med det :). 
 
Imorn blir det att möta Omar i stan, va där en stund, sen ska han på möte och då möter jag upp mamma lämnar över systerdotter Jasmine och sen åker jag och möter Omar i skärholmen, sen drar vi hem till honom och sover där! Hoppas bara det blir fint väder imorn och så, då ska jag nog plåga ut Omar på en kvälls promenad runt vattnet :).
Helgen blir dock lugn, ska sova hemma och börja planera in för nästa helg då vi ska fira Loke, har räknat ihop vilka som kommer och så, ska fixa så jag kan baka tårtan och massa saker :). En hel del ska planeras så han får bästa kalaset någonsin, ska även prata med pappa om kalaset om han kan fixa bord och så. Jag lovar att efter kalaset kommer det blir mycket bättre bloggning och då bjuds det på en hel del bilder också. 
 
Men nu ska jag kolla på film med systerdotter som jag har lovar, godnatt ! :)
 
 
Ett par luddiga bilder från min och Omars midsommar, rolig va den iallafall ellerhur Omar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback