Glider med bloggen....

Hej igen!

Bloggen ligger på glida och ordentligt just nu och det finns nog 100 anledningar till det. Men det spelar ingen roll att jag helst vill sätta mig ner att skriva ut varenda ord i ilska och förtvivlad om varför det är så just. Jag kan bara inte göra det, för det angår egentligen inte mig.. Men jag måste stå och tittar på så jag blir till en viss del indragen i det hela... Men just nu är det mycket som händer och känslorna är så himla jobbiga att tackla just nu, inte ens Omar vet hur jag egentligen känner för allting och det är nog bäst så iallafall nu..
Men dagarna flyter på som vanligt annars här hemma, vi spenderar dagarna som vanligt på bästa sätt. Försöker önska oss lite sommarvärme och glädje här hemma, vilket jag hoppas att det kommer snart.. EFtersom jag suger på att blogga nu, så funderar jag på att låsa bloggen helt så jag kan uttrycka mina känslor i fred, men samtidigt så är det ju fortfarande inte mig det handlar om så det känns onödigt, men på samma gång rätt.. Jobbigt det där, men jag ska försöka börja uppdatera lite vardags tajfs och sånt skit. Men det lär bli mest mobil uppdatering, men jag är ju inte "stor" bloggare så ni får överleva med det :).

Annars så är det exakt 20 dagar idag kvar tills Loke fyller ett år, så nu måste det börjas planeras och handlas in för den kommande dagen. Himla mycket som händer just nu, men det ska bli skönt! :)
Sen måste ju även Luleå resan planeras för fullt, så det ska jag försöka hinna sätta mig ner nån dag och göra också :).
Men nu ska jag krypa ner brevdvid Loke som sover, Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback