Första inlägget från nya blogg.se

Nu slänger vi in ett inlägg från nya blogg.se och jag är nog rätt nöjd med hur det ser ut! :). Trots att det kommer ta ett tag att bli van och förstå allt nytt, så kändes det på tiden att de för nyade sidan! Jag har nog ingenting att klaga på eller jo blogg appen fungerar inte, det är totalt katastrof! Har ju velat uppdatera flera gånger i veckan, men det har inte gått att logga in, så blogg.se FIXA DET NU!! :)
 
Annars så har dagarna rullat på som vanligt, har inte hänt något speciellt. Rätt lugnt och skönt, i onsdags så va vi i skärholmen, träffade Terese, Diana och Joel. Vi åt lunch och se så handlade jag lite smått inför Lokes ett års kalas. Dock måste jag skicka en påminnelse grej om det, eftersom det är typ 4 personen som har svarat(?)..
Igår så va vi bara hemma och sen på kvällen så drog jag och Omar till lidingö och skulle kolla på en telefon, men det var knas då det va fel telefon och så..Men vi drog runt lite på lidingö och sen hem igen, väl hemma så hann vi inte mer än in huset innan vi drog till donken med syrran och käka, mums natt mat är gott!! :)
 
Resten av veckan har varit lugnt, idag är det ännu lugnare.. Då mitt lilla hjärta åkte med mamma, pappa, Jasmine och bror ner till Högsjö (Vingåker).. Puuh det va tufft att lämna ifrån mig honom efter de antingen inte kommer hem först på söndag eller va det imorn? Ja minns inte iallafall, men det va iallafall skönt att få sova till klockan 10 idag. Men klev inte upp från sängen först typ 11.30, super skönt! :).. Idag är det ju midsommar ingen glömt det?! Så idag blir det först att äta gott med syrran och några andra, sen drar jag och Omar vidare till lidingö och förmodligen hittar lite folk att festa med.. Nykter är det sista jag ska vara idag, nu när jag äntligen är barnledig får vi göra all in liksom. 
Lär vara lagom bakis imorgon, men det kan jag överleva (tror jag)...
 
Just nu funderar jag på om jag ska ta och vila en halvtimme eller något, om jag ska orka hålla igång ikväll/natt. 
Vad ska ni andra göra idag på midsommarafton? :)
 

Nä har inget mer vettigt att skriva så kastar in bilder ifrån igår på lidingö istället, ha en härlig midsommar!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback