En regnig fredag...

Fredag en regn jävla fredag, usch kan verkligen inte förstå att det är 1 juni idag.. Det ska vara sommar och sol, inte regn och blä! Men jaja man får göra det bästa av situationen och för att göra det sticker vi till Omar och hans jobb, där jag trivs med han stört sköna arbetskollegor! :)

Efter hans jobb drar vi förbi Huddinge centrum, sen vidare till gamla stan. Ska kolla min piercing, dock lagom missnöjd att den är sne. Men ska kolla vad de säger, hoppas att den har läkt ordentligt iallafall :)
Sen efter det drar vi och möter mamma, åker hem mig. Omar ska sova hos mig ikväll, naaajs ;)
Vi ska även vara barnvakt ikväll åt min systerdotter Chilli, syrran ska ju ha sin möhippa ikväll. Annars blir det väl en lugn kväll, skulle kasta in detta inlägg innan vi drog hemifrån. Men Loke gnällde så får ta det via min ajfån som för övrigt har en fet spricka i skärmen, Buhu!!!!
Men nu ska jag roa mig att kolla på facebook och olika bloggare!

Ha en härlig fredag älsklingar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback