Come back

Vi gör en come back i bloggen efter att den har fått legat på is de senast dagarna, jag är helt slut! Loke har gått och blivit snorig, helt i onödan om man frågar mig! Så idag kör vi en hemma dag fram tills kvällen för sen ska jag in till stan, möta Omar och lämna Loke hos mamma en snabbis, så vi kan springa i affärer själva för en gångs skull. Mest för Lokes del då det är SKIT tråkigt att kolla på kläder när man är sjuk, men det går nog snabbt. Sen ska jag hem igen och avfärga håret, gjorde det igår för första  gången. Ska ju gå och bli brun hårig istället, trött på att vara rödhårig.. Så nu säger vi hejdå rödtott och hej orangehåriga brud, usch så fult det faktiskt är! Nu har jag inte emot de som är det naturligt, men orange  färgat hår är gräsligt, får ju kväljningar av att kolla på mitt hår! :).

Annars är det full rulle här hemma, spelar ingen roll om Loke är sjuk. Han gör ändå allting han inte får för mig, jädrans unge alltså! Men han är underbar vilket som, bus och så :)
Kanske ska dra en snabb grej om helgen också, som jag skrev tidigare i veckan hämtade jag och Omar Felicia eller vi möte upp Sarah i sätra, sen åkte vi hem till mig för att Omar skulle hämta lite saker här. Han fick en hel del kläder med sig till Felicia som va fullt nödvändigt, sen när han väl skulle åka hem. Så fick vi stränga order om att han fick minnsan inte åka hem, utan det va alldeles för sent. Så han och Felicia fick sover över här, jäkla tur att vi har en resesäng :).
Sen på lördagen drog vi in mot stan, Omar åkte hem och gjorde något. Jag drev runt själv i stan, tills han va klar. Så möte jag upp Omar sen och hans kompis Hampus. Vi drog vidare till ön och vi bestämde oss för att grilla, så vi införskaffade allting som behövdes. Sen hittade vi en plats att grilla på, vilket blev super mysigt! :)
Det får komma bilder på det i ett annat inlägg, när jag har överfört alla till datorn. Sen igår så åkte jag och Loke hem, vilket va super skönt!! :). Andra gången jag är hemma sen i onsdags, så jag kan ju lova att det va super skönt att sova i sin egna säng igen :)
Så en snabb sammanfattning på helgen är att den va SUPER MYSIGT, känns himla härligt att Loke och Felicia går ihop. De trivs himla bra med varandra och kan faktiskt leka med varandra när Loke inte leker huligan vill säga :)

Så helgen va perfekt, så nu laddar vi för en perfekt vecka också! :). Attans att Loke ska vara sjuk, men det är väl typ lika bra så vi håller oss lugna i veckan. På lördag vankas ju det bröllop för syster och hennes blivande man :). Det blir första bröllopet jag går på som jag lär komma ihåg, har ju bara varit på mina föräldrars (tror jag) och det minns jag ju inte, har bara sett bilder från det :)
Men nu ska jag kolla om min pojke vill äta lite grann, han matvägrar ju nämligen typ att pga förkylningen "/...

Men ni får ha en toppen måndag i det halv bra vädret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback