7:e Juni

Torsdag redan, va sjutton hände? Det va ju just måndag liksom, men skönt ändå! Idag har vi hängt med min äldsta syster Therese i farsta centrum, vi har gått i alla olika affärer, testat olika kläder samt skor och jag har totalt hittat min outfit till bröllopet att jag kommer rocka hela stället! ;)
Men iallafall efter Farsta tog jag mig till Huddinge möte upp Omar där och även Hampus som drog efter en stund, va med Omar tills han slutade jobbet. Sen drog vi in till stan och jag visade vad jag ska införskaffa inför bröllopet och så fixade vi lite saker.. Efter det så åt vi ute och det va hur mysigt som helst, han är himla underbar min kile! ;).

Efter vi hade käkat så drog vi tillbaka till ön och gick på ica för att jag behövde handla lite mat till Loke, efter det så drog vi hemåt och efter det har vi inte gjort mycket mera, det har varit rätt lugnt nu på kvällen :). Imorn är det fredag och Omar ska ha Felicia hela helgen, vilket blir säkert super mysigt. Vi får se om vi hittar på något, men högst på min lista står "gör något åt ditt råttbo på huvudet" Så jag måste prata med mamma om det vad jag ska göra och hur, men jag tror jag vet hur! :). Annars imorn ska vi nog in till stan efter Omar har hämtat Felicia och kolla lite grann, så jag lär väl möta Omar lagom vid lunch tid där omkring! :)

Men nu ska jag följa Omars exempel och sova innan Loke vaknar för välling, godnatt! :)




Jag bjuder på två bilder ifrån idag på Loke och Omar's jobbar kompis, vi är väl omtyckta på Omars jobb iallafall Loke ;)

Kommentarer
Omar säger:

Jag älskar dig!! <3<3<3<3

2012-06-08 | 06:12:45
Hej säger:

ska ni gifta er du och Omar

2012-06-08 | 07:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback