1 månad

Vet ni? Idag firar eller ja firar och firar kan man ju inte säga.. Men idag är det 1 månad mellan mig och Omar, 1 månad? haha det känns värsta länge, men det är så himla lite. Speciellt enligt mig nu eftersom jag och Omar har umgåtts med varandra konstant sen februari, fast frågar man Omar känner han nog likadant, det är ju skillnad på 4 år och 1 månad, men man måste väl börja nånstans right?! :)
 
Men iallafall idag firar vi 1 månad även fast det känns som typ 6-7 månader(?) 
it's because we love each other so much...
Men grattis till oss då hjärtat, en månad.. Hur många mer månader står du ut med mig? ;)
 
 
 
Jag älskar dig Omar Frikhi ♥

Kommentarer
Omar säger:

Mååååånga :)<33

2012-06-28 | 09:12:29
knas säger:

hahahah ni är söta :)

2012-06-30 | 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback