1 år

Idag är det 1 år sen jag stod nere hos min moster och höggravid, ett helt år har gått och det är galet! När jag kollar tillbaka på bilder från förra året, så får jag så himla mycket känslor i kroppen! 
 
Den här bilden är dagen på midsommarafton förra året..
 
 
Jag va sådär lagom tjock och go, rullade fram om något puttade på mig! ;)
Men den här bilden är tagen idag....
 
 
Jag har ingen modell kropp och jag är långt ifrån mitt slut på min vikt ned gång.. Men när jag ser de här bilderna är jag nöjd med hur långt jag har kommit ändå! Jag har kommit en bit påvägen även fast det är en del kvar. 
Jag är inte pinnsmal, jag har inte extremt stora tuttar, den perfekta rumpan eller det perfekta leendet.. Men jag har något alldeles speciellt, jag har en son som är guld värd! 
När jag ser mig själv i spegeln nu, så kan jag känna mig stolt. 
Stolt över mig själv, att jag har blivit smalare, fyfan va jag är grym!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback