Tvätt och Städ.

Godmorgon typ, har varit uppe ett bra tag nu.. Loke har somnat om för sin förmiddagsvila och jag har börjat städat lite grann, ska packa ner saker i källaren från rummet. Ska ju nämligen tapetsera om och fixa mitt rum, så måste ju fixa så det är fritt och rent när pappa ska komma fram, jag tror jag har bestämt mig för min tapet och den kommer gå i vitt,svart,beige och sliver, superfin! 
 
Just nu håller vi på och beställer biljetter till Göteborg, så det är klart. Hotellet är redan bokad, så nu är det bara typ  biljetterna och sen vänta tills tiden är inne så jag kan börja packa och så, längtar! Älskar att få packa och fixa, så nu får gärna dagar gå fortare! =).
 
Annars idag blir det lugnt, Omar sov här inatt så han ska hem och jag ska väl bara ta det lugnt. Städa lite grann och sen ska jag passa på att slinga håret. Sen ska jag börja planera vecka, måste ju ringa till Lokes blivande dagis i veckan och kolla ifall man får komma och hälsa, så vi får se hur det ser ut där och så.. Måste även förbi min lärlingsplats och kolla hur vi ska göra med, angående schema och sånt skit, massor som måste fixas. Måste ju verkligen få allting att gå ihop med Lokes dagis och min skolgång. Ska även ta tag i engelskan i veckan, kräks på den och jag orkar verkligen inte... Men det måste göras så ska försöka ta tag i det ikväll, skulle gjort det igår men somnade innan klockan va 22 ;).. 
 
Men nu ska jag sätta fart här hemma! 

Kommentarer
Acires.se säger:

Vart skani bo?:)

2012-07-15 | 14:38:17
Bloggadress: http://acires.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback