Två klänningar

Igår kväll och imorse satt jag och kollade olik klänningar på lite butiker, hittat mycket som jag skulle vilja klicka hem och låta få bo i min garderob. Men min plånbok strejkar för tillfället, så det är lite tråkigt, men funderar starkt på om jag ska unna mig nya kläder nu innan skolan drar igång igen. Klart jag har ju unnat mig kläder lite grann nu, men lite mer skadar inte! =) Lite höst kläder är ett måste nu och jag måste ändå rensa min garderob från kläder jag inte använder längre.. Men iallafall dessa två skönheter hittae jag imorse och de är ju båda bara att dö för!
 
Helt underbara klänningar och jag tror nog den långa ska få flytta in i min gardeob inom kort! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback