Svar

Anonym Om:
Hej vad har du för kamera? Vart köpte du den och för hur mycket??? Skulle du rekommendera den ?? Tycker om din blogg jätte mycket!!
 
Svar: 
 
Hej, för börja med att säga förlåt för ett segt svar! :)
 
Kameran jag har är Nikon D3000, jag köpte den på Siba i kungens kurva (stockholm) och den kostade totalt 3600 (om jag minns rätt) och då köpte jag även ett minneskort till samt försärking :). 
Jag rekommenderar den, perfekt kamera billig och bra! :)
Härligt att du gillar min blogg, hoppas du är nöjd med svaret.
 
Anonym Om: Water for elephants
Vad e LCHF diet för något och vad innebär de ?
 
Svar:
 

LCHF betyder  Low Carb High Fat, det innebär att du minskar kolhydratintaget och ökar fetintaget istället. Det mest vanliga är att man plockar bort, bröd, pasta, ris, potatis och allt annat med mycket kolhydrater. 
Många påstår att man missar god mat och att dieten inget fungerar. Tvärtom man upptäcker mycket godare mat och det fungerar verkligen. På bara 3 veckor gick jag ner 7 kg. Det är en diet värd att testa, dock tänker jag inte på det som en diet utan mer som en ändring i min livstil och min kostvana :) 
 
Hoppas du fick det svaret du sökte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback