Stök på riktigt

 
Varför måste det ALLTID se hur såhär för?! Det spelar ingen roll hur många gånger om dagen jag plockar upp de där förbannade leksakerna, på en kvart är de utsprida igen.. Loke har ju insett att det är super kul att kasta ut alla leksaker som jag precis har lagt i.. Så ja iv liksom är inte riktigt på samma våglängd när det gäller städningen, men det är klart är man 1 år så får man stöka ner.. Men det kommer bli skönt, 1:a augusti sticker brorsan hemifrån och när han har stuckit kommer jag förhoppningvis börja tapetsera om mitt rum, samt måla om. Ska även få mammas garderob och hon får min byrå, ska ta upp min sängstomme igen och fixa så det blir perfekt! 
Så nu väntar jag bara på att vi ska hitta min tapet som jag har bestämt mig för och sen för att brorsan ska flytta, kommer bli kalas bra och jag tror nog det kommer bli härligt att få det fixat så jag trivs i rummet.. För nu trivs jag inte ett dugg, väggarna är typ latte färgade vilket får mig halvt kräk färdig!... 
 
Men som sagt, någon som har svar på varför det alltid blir såhär? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback