Söndag...

Sveriges sämsta människa det är nog jag, jag har blivit himla lat med allting. Mitt pluggande går åt helvete med, trots att Omar är världens snällaste och hjälper mig (LÄS; gör allting åt mig). Jag är som en 5 åring som inte får sin glass i mataffären, när skoluppgifterna inte vill samarbeta med mig! Jag lägger mig ner och gnäller, piper att jag hatar mitt liv och att skolan är bajs, samtidigt som jag klämmer fram några oskyldiga tårar så att Omar ska tycka extra synd om mig och krama om mig lite mera.. Japp där är den bittra sanningen, jag vet precis allt jag ska göra på mina uppgifter, men jag anser att jag har bättre saker för mig som att blogga, läsa bloggar, kolla på tv, smsa, spela spel på telefonen, prata med Omar eller bara sova :). 
 
Ja ni hör ju själva hur det låter, inge bra alls. Stackars min pojkvän som läser det här sen, jag lovar Omar jag kan gott göra dig =). Men iallafall nu så sitter jag och kollar runt på olika bloggar, ska strax få tummen i röven och ladda över bilderna från telefon som har gått under dagen i EFIT på instagram, så ni också får se de bilderna! =).
Efter det ska jag slå på en film åt mig och min systerdotter, dock börjar klockan bli mycket och vi ska upp rätt tidigt imorn eftersom jag ska till vårdcentralen =). Men jaja ska ladda över bilderna nu iallafall, hörde också att spanien vann idag, så grattis spanien! 
 
Ha en trevlig söndag natt, ni som fortfarande är vakna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback