Sol och värme,tack det va behövligt

Ledsen för ett rätt kass uppdatering idag, men vi drog in till stan jag och Loke rätt tidigt dock fick vi åka tåg dubbelt upp då jag kom på väl inne i stan att jag hade glömt plånboken, så det va ju bara att vända. Men det fick bra ändå, Loke somnade på tåget tillbaka till märsta och sov ända in till stan igen.
Men iallafall herregud vilken värme det har varit idag, har varit grymt härligt! Dock har det varit väldigt kvavt och segt, speciellt för Loke som har haft feber hela dagen, det började redan igår. Det är de där jäkla tänderna som håller på och spökar, tror det är högra hörn tanden som är på väg upp nu :).
Så han har varit lite halv kinkig hel dagen idag, men det har gått bra ändå. Men morgon dagen blir en hemma dag och vi hoppas på samma värme som idag, så Loke kan få plaska i sin pool och jag kan få steka i solen =).
Men för det mesta hoppas jag att Lokes feber har lagt sig till imorgon, funderar på att sova med öppet fönster för han skull, så han håller sig sval och skönt, vi får se. 
 
Annars idag så rullade pengarna in på kontot, så jag betalade mamma min skuld tilll henne och sen min mobil räkning, efter det var det fritt fram för lite shopping för min del och det är så himla roligt! Sprang förbi ginatricot och fyndade en väsk, en vit långärmad tröja samt två ringar, sen fick jag två par skor av Omar, super fina och jag är totalt kär i de, Loke fick också ett par skor idag, en ny dinglis (ska visa er imorn) och en maracka eller vad de hete och sen köpte jag ett ljusblått skal till mobilen samt ett par nya hörlurar till telefonen, super söta! Det kommer bild på allting, jag älskar verkligen shopping. Finns inget roligare, men attans tänk om allt va gratis så det slapp svida i plånboken.. Men men det är värt det! =)
 
Nu på kvällen så har vi kört familjemys, när Loke hade somnat så drog jag och syrran ner till Märsta och hyrde film, under tiden så bakade de pizza här hemma för fullt. Så vi käkade hemmagjord pizza och sen kollade på filmen "Life as we know it", super bra film. Jag både grät och skrattade, värd att se säger jag bara!! =)
Så nu ligger jag i sängen och Loke håller på och vaknar titt som tätt, sover så orolig när han är lite halv dålig! 
Men jag ska försöka blunda en stund innan han vaknar för mat, Godnatt folket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback