Sol, åska, regn, sol... Ingen ordning alls

Som sagt så drog vi in till stan idag, drev runt lite grann. Köpte naturgodis när Loke hade somnat och satt mig i kronobergsparken, precis när Loke började röra på sig. Så började det åska fort som attan så hann vi in på babyproffsen innan regnet började vräka ner och glad va jag över det.. 
 
Iallafall när det började lätt på regnet så fick jag gå in på cafe blåbär och mata Loke samt mig själv medans mamma fortsatte jobba. Sen så möte jag upp henne igen, gjorde henne sällskap en bit och när hon gick till kontoret tog jag mig ner till en butik som heter MixMax, fyndade en groda åt Loke, en "plåt" plånbok,  pärlor och en nyckel knipa. Sen när mamma slutade möte vi upp henne igen för sällskap hem. 
Väl hemma har vi inte gjort så mycket, mamma tog med Loke för att kolla på när pappa gjöt för andra gången åt vår nya brevlåda, under tiden plockade jag ordning på rummet. Sen så natta jag Loke och tog ett fotbad strax efter insåg att jag måste till vårdcentralen imorgon på dagen.. 
Nu på kvällen har jag kollat på ny vagn, är sugen på en teutonia fun.. Men nånstans måste jag inse att Loke inte behöver en ny vagn, han är stor kille nu.. Han blir två år nästa sommar, sista han behöver just nu är ännu en vagn... Jag måste verkligen sluta nån gång, skulle kunna ha en av varje märke.. Men det får räcka med de tre han faktiskt har nu :)
 
Imorn blir det en hemma dag, ska städa rummet om jag orkar. Ska ta mig ner till vårdcentralen och sen ska vi nog försöka hinna förbi en park också :) Måste verkligen njuta av de sista dagarna som är nu, han börjar ju snart dagis min lilla bebis :). 
Imorgon flyttar även storebror ut för första gången, är glad för hans skull :)..
 
Men nu ska jag ta en glas mjölk och sen sova, godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback