slapp söndag

Idag har vi varit riktigt slappa här hemma, inget vettigt har vi gjort och det va vi behövde efter allt kalasande igår. Attans va det tar på kroppen att ställa till med trevligheter, har varit trött och seg att jag till och med sov eftermiddags vila med Loke i en timme =).
 
Loke har lekt och sprungit runt med sin gå vagn han fick av mormor och morfar, den är bästa just nu och han är världens lyckligaste! =)
Men imorn lockas det bra väder och vi har massa på checknings listan som ska blir gjort imorgon, jag kommer dock börja morgonen med att göra matte prov klockan 11 och sen drar vi oss mot skogås för att byta barn och sen in till stan där jag KANSKE ska göra något som skrämmer skiten ur mig och jag är redan nervös, sen ska jag springa runt in på weekday på drottninggatan inne i stan och kolla ifall jag kan fynda något fint =). Sen ska jag försöka hinna till rusta i upplands väsby och kolla på min tapet som jag funderar på, dock måste jag diskutera det med pappa och mamma en gång till. 
Nu sitter jag och och väntar på att mina bilder från telefonen ska laddas över, så jag kan fylla ut detta inlägg med lite bilder från mobilen! =)
 
Ett collage av bilder från instagram både gamla och nya bilder...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback