moln och blåst

Tjena mittbena! 
 
Vart tog sommar värmen iväg? Det är molnigt och det blåser himla mycket, så idag blir det en inne dag. Det ska städas, tvättas och rensas massa kläder, ska äve ta upp Lokes kläder ifrån källaren och rensa de. De som är för små och sen kolla i hans garderob i rummet, det måste liksom ordnas!  Jag har massor med saker som måste fixas, så ska se till att ordna det under dagen =). 
 
Sen hoppas jag att mamma hittar min tapet idag och så, iallafall att den finns i butiken. Jag är så himla taggad på att få börja med mitt rum nån gång, jag vet att det kommer ta tid att få det klart. Men om vi börjar sätta fart när brorsan har flyttat så vet jag att det blir av och då kan jag andas ut och behöver inte tjata på mamma och pappa mera! :)
 
Men jag ska börja sätta fart här hemma, så att det blir något gjort! =)
 
 
Här iallafall tapeten jag ska ha i rummet, kommer bli en fondvägg med denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback