Mödravården

Godmorgon typ, har varit vaken en stund nu! :)
 
Har suttit och kollat på lite kläder på nätet, super sugen på att shoppa, men icke sa nicke!! =) Idag är det lite stressigt, funderar på om jag ska vecka syrran och tvinga henne skjutsa mig till vårdcentralen så jag kan fixa preventivmedel lite fort, så ska dit på drop in tiden. Dock blir det bråttom hem sen för mitt engelska prov börjar 9.30 och då måste jag vara hemma! =).
 
Sen idag vet jag inte vad som händer, funderar på att börja rensa mitt rum som är fullt av skit. Ska sortera vad jag ska behålla och kasta, för jag ska tapetsera om rummet och måla om. Så tänkte gå igenom lite saker, så att jag inte har så mycket skit kvar. 
 
Men nu måste jag dra på mig lite kläder, dra på Loke en blöja och väcka syrran så vi kan åka! Bloggar när jag har gjort engelska provet =)
 
Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback