Min familj

 
En familj det är vad vi är, en underbar famij. Men Felicia saknas och det kommer hon alltid göra utan henne är vi inte en hel familj, men hon fick alltid i mina tankar och jag räknar alltid in henne i vår familj! =)
 
Idag har det varit en underbar dag, vi möte upp Omar runt halv 12 tiden i märsta, tog bussen direkt till Arlandastad och gick vi runt där, kollade på i affärer och Loke sprang runt som en galning, är det inte längre kul att sitta i vagnen utan det är full fart på grabben nu, härligt! =) Efter vi hade gått runt en stund tog vi varsin cheeseburgare och Loke fick också lunch, sen gick vi och kollade på djuren inne på arken. Jag fortsatte dra runt killarna i affärer, fyndade ett par skor som ni ska få se sen :). Klockan 14 va de dags för bvc besökt och fy vad jag hatar när han ska få sina sprutor, ville helst sätta mig i ett hörn med honom och bara vagga honom fram och tillbaka. Men mer om det i ett annat inlägg, efter bvc så drog vi till märsta gick runt lite där, Loke somnade ett tag. Sen köpte vi godis och varsin energi dryck, satte oss på en äng bland massa hus och bara tog det lugnt, sen fick Loke gunga innan vi skulle ta bussen hem =). En helt underbar dag om ni frågar mig, så himla glad att jag har dessa i mitt liv och jag värdesätter de med guld! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback