Måndag

Vilken dag, jag har nästan inte alls hunnit med allting jag skulle idag. Rummet ser ut som ett bombnedslag efter att mamma och Loke bestämde sig för att leka på eftermiddagen. Men fick i alla fall ordning på kläderna och jag fyllde nästan en svart sopsäck med massa kläder, måste kolla mina koftor imorgon. Annars så får det vara, imorgon ska jag till väsby och leta reda på min tapet, jag ska fan hitta den nu!

Fast vi börjar morgon dagen med en härlig löprunda samt lite övningar innan frukost, sen sticker vi nog iväg till väsby jag och Loke. Hoppas på att den finns där, när vi ändå är på väsby ska jag förbi barnaffären och Clas Ohlson, ska kika efter en cd-spelare till Loke. Eftersom han älskar musik så blir det lättare att fixa en cd-spelare med låtar än sätta på datorn hela tiden.  Så jag har lite saker uppbokade imorn, ska även ringa dagiset imorgon och kolla ifall vi får komma förbi och kika på dagiset och så innan instruktion samtalet är.

Annars imorgon eftermiddag så ska jag och syrra upp till hästarna, så jag kan övningsköra lite mera, resten av kvällen består nog utav familjemys, hembakad pizza och hyrda filmer om jag får min vilja igenom, vi måste ro om varandra mer som familj känner jag :). Och vad sitter då inte bättre än lite familjemys mitt i veckan sådär!  

Men nu ska jag glo på wallander och prata med Omar innan läggdags!

 

 

bjuder på bild på Loke som är exakt ett år gammal idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback