inför dagis

Det här med dagis ger mig smått panik både känslomässigt och för allt vad man ska ha med sig till dagis! Så just nu sitter jag och funderar på vad som Loke har och vad han kommer behöva mera utav nu till hösten och till dagis :)
 
Ryggsäck - Check 
Regnställ - Check
Vinter jacka - Check
täckbyckor (2st) - Check
overall - Check
skal jacka - Check
Väst - Check
Gummistövlar - Check
sneakers - Check
 
Det är allt jag kan komma på som Loke har, sen vet jag lite som måste kompletteras :)
 
Vantar - Regn/vinter
Mössa - Höst/vinner
Vinter skor 
extra kläder 
ett extra par gummistövlar
 
Mer än det där kan jag nog inte komma på, men jag tänkte faktiskt kolla på ullared eftersom vi ändå ska dit. Han klarar sig ju fram tills dess, eftersom dagarna innan endast kommer vara inskolning :)
Har jag glömt något? Tipsa gärna! :)
 
 

Kommentarer
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Det där är det vi köpt till Viggo också.

2012-07-25 | 08:04:11
Bloggadress: http://amzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback