I min väska..

Vet inte varför, men fick något sug på att visa vad som ALLTID finns med i min väska! Tycker det är super kul att se vad andra har i sina väskor, det är ju ändå det mest personliga man bär med sig om man frågar mig, så jag tänkte varför inte liksom! :) Så vi kör igång, 
 
Vi börjar med en orättvis bild på min väska som världens bästa har köpt till mig, väskan är 3000 gånger snyggare i verkligheten! Men ni får bättre bilder på den imorgon, när det är ljus och jag har laddat kameran! =) 
 
 
Detta har jag alltid med mig i min väska.
 
Plånbok - Innehåller det absolut viktigaste min bankkort! 
min mobil - dör utan den
skal till mobilen
nycklar - som jag alltid måste gräva efter
en bok - 
pennfodral
anteckningsbok
kalender
hörlurar
minst 2 st nappar till Loke
våtservetter - can't live without them!
Alvedon till mig
supuppar till Loke
läppbalsam
smink
mobil laddare - måste köpa en extra
något slags smycke, tex ring
hårband 
tamponger - som förövrigt har världens fulaste jävla askar och man skäms ju fan varje gång man tar upp de!
 
Jag tror jag har fått med mig allting, märks om jag missat något.. Detta finns alltid i min väska, ibland kan det dyka ner något helt annat som ett par byxor till Loke eller liknade, haha inte konstigt att jag lider av ryggproblem! ;)
 

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie säger:

Om du inte redan är det, så var gärna med i mina olika tävlingar :) Enda kravet är att gilla på facebook, enkelt va? :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Om länken krånglar så gå in på min blogg och kika under kategorin TÄVLINGAR. Ha en fortsatt trevlig dag!

2012-07-14 | 00:21:08
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback