Hunter stövlar

När vi ändå håller på att prata om skor så kan jag berätta att jag är dööööö sugen på ett par hunter stövlar, jag velat ha såna i alla evighet.. De är riktigt snygga och jag är vill så gärna ha de.. Men är det värt priset? 1300 ungefär för ett par? 
Men det sägs att det ska vara ett riktigt bra par gummistövlar och de är ju riktigt snygga.. Dyrt, men hellre det och att de håller än att köpa några på dinsko eller skopunkten och de går sönder efter 3 veckor utomhus.. Speciellt nu sen jag fick Loke är det ju värt med gummistövlar, för han lär alltid vilja gå ut även om det spöregnar och alla små vändor till dagis eller när de gångerna Loke vill gå i skogen trots regnet, då är det värt med ett par gummistövlar som håller :)..
Ni kan ju räkna med att jag tänker införskaffa mig ett eget regnställ och ett par täckbyxor till vinter, jag VÄGRAR bli blöt och frys bara för att vara fin.. 
Så vi säger såhär jag ska införskaffa mig ett par hunter stövlar, min fråga är dock vilken färg?
 
Dessa är de jag är helt förälskade i, jag tänker inte ha tråkiga svarta saker utan jag vill ha färg! =)- Jag funderar på de ljusrosa, vad tycker ni? :)

Kommentarer
Ems säger:

Dom röda :D

2012-07-24 | 13:09:25
Anonym säger:

de i mitten gillar jag bäst. själv har jag svarta!

2012-07-31 | 20:37:19
Anonym säger:

de i mitten gillar jag bäst. själv har jag svarta!

2012-07-31 | 20:37:26
Christian Thomasoon säger:

Kul att läsa om nån som gillar färg. Kan tipsa om countryattire. Mycket billigare och gratis frakt!

2013-04-13 | 08:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback