Höst kollektion

 
Om det är något jag älskar så är det att i mellan åt kika in på H&M´s hemsida och kika igenom alla sidor av nya höstmodet som trillar in med jämna mellanrum, i år så tror jag nog att H&M har lyckats ganska bra med att blanda alla olika smaker och jag kommer så först i kön för att få klicka hem kläder till mig.. Men jag ljuger om jag säger att H&M har lyckats med barn kläderna, för jag är riktigt besviken om jag ska vara ärligt.. Knappt nånting faller mig i smaken riktigt.. Nu vet jag att Loke är lite, men för det vill jag inte ha body på han tills han fyller 2 år och jag är inte ett dugg intresserad av ha simpson tryck på tröjan.. 
 
 
Detta va nog det enda som föll mig i smaken, annars va jag besviken i stora hela. Så jag anser att H&M behöver tänka om när det kommer till barnkläderna.
Vad anser ni? Är ni nöjda med barnkläderna? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback