Harmonin för att blogga..

Vet ni vad jag längtar efter?
Jag längtar efter att bli den där flitiga bloggaren igen, som kastar in minst 3 inlägg per dag och som uppdaterar via telefon (dock blogg.se fel pga ingen app till android). Men jag vill finna harmonin i att blogga igen, att kunna sätta mig ner 10 min per minst och skriva inläggen med känsla. Just nu blir det mest kassa inlägg om dagarna och sen inget mer, just för att jag inte hinner orkar eller har någon större lust längre. Jag och Loke gör ju hur mycket saker som helst om dagarna, även fast vi bor i trista sverige så hittar vi på saker. Just nu kanske inte vädret till låter mer än inomhus lek, då regnet hänger i luften...
 
Men jag ska nog ta tag i bloggen ordentligt nu, jag har en sista englska uppgift att göra och sen ett prov, sen är jag klar med det ifall inte min lärare skriver in mig på religoins kursen, dock får jag inte tag i henne eftersom hon är på semester.. Så ifall det inte blir nog religions kurs så är jag fri från läxor och har med tid över till bloggen på kvällarna, ska även försöka på mig en ny design på bloggen. Det behövs verkligen, funderar på ifall jag ska be om proffs hjälp ifrån en tjejkompis i skåne om design hjälp eller om jag gör en egen. Ja det är bra fråga, men det måste bli en förändring här inne och en för bättring.. En egen domän kanske? 
 
Ifall jag ska skapa egen domän, har ni några tips på vad jag ska heta? Ska jag har kvar bbiigdeal eller något nytt? Hjälp mig!! =)
Har ni några andra tips på hur jag ska komma tillbaka till bloggandet?! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback