Feber, hejdå

Lokes feber har äntligen lämnat oss för denna gång och vi är alla är glad för det. Nu kanske han faktiskt kan leka och slappna av vid läggdags. Men bara för det har vi inte haft någon tur med vädret idag, synd det. Men vad ska man göra? Vi har gjort andra vettiga saker, jag har fixat med Lokes stor babytravel vagn, eftersom vi ska börja använda den igen. Ska ta och städa ordning på rummet också, rensa bland Lokes alla leksaker, ska ta bort alla 3 månaders leksaker eftersom de inte intresserar honom längre, efter det ska jag hämta en sak i källaren.. 
 
Loke ska snart sova middag tror jag, efter han har sovit ska han få mellanmål. Medans Loke sover middag funderar jag på om jag ska kolla ifall min lärare har skrivit in mig på religons kursen, vilket jag tvivlar på. Men jag tror hon är tillbaka på skolan runt 6:e augusti så då ska jag nog försöka boka upp ett möte med henne och se ifall jag får göra kursen hemma trots att jag börjar skolan den 24:e augusti :). 
 
Men jag ska sätta igång här hemma, så får hörs vi! :)
 
 
Det är verkligen Loke och hans två hundar i vått och torrt, himla söt unge jag har! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback