Ett långt inlägg...

Ni som fortfarande kikar in här i bloggen, måste om och om bli besviken pga min dålig uppdatering som för närvarande suger riktigt ordentligt! :)
Men nu när solen är framme, lockar det inte att sitta vid dator hela dagen och blogga. Sen har jag införskaffat mig en ny telefon och lämnat min iphone vilket gör det svårare att mobil blogga, men ska maila blogg.se och se om de jobbar med en blogg app till android! 
 
Men iallafa annars så rullar dagarna på som vanligt, idag har vi en slapp dag här hemma. Loke sover för tillfället annars har vi på börjat städningen här hemma och ska även fråga pappa om det finns någon möjlighet att sätta upp en hylla nånstans i mitt rum, det börjar bli dyrt för mig att Loke sliter sönder mina skolböcker trots att jag säger ajaj och fy minst 17 gånger på en kvart, ja ni undrar säkert varför jag inte väljer att ta bort de för honom, det är nämligen så att jag har inte gjort det med nånting här hemma. Jag vill hellre lära Loke, vad som är hans och inte hans saker... Låter kanske konstigt, men det fungerar faktiskt.. I mellan åt är det dock jätte roligt att göra det man inte får för mamma ;).
Nog snackat om det, imorn är det måndag och jag ska ta mig upp till vårdcentralen efter att ha gått i en månad med smärta i magen, ska även ringa ungdomsmottagningen och beställa tid för att prata nytt preventivmedel som det heter så fint, känns som jag verkligen behöver införskaffa något, då jag inte vill bli gravid igen (inget mot att få flera barn, men jag är inte redo bara ännu). TIsdag och onsdag ska vi nog bara slappa hemma och hoppas på att solen tittar fram så att vi kan bli lite bruna, på torsdag ska vi till farsta eller skogås och möta upp syrran för att hämta hennes ena hund som ska vara här under helgen på Lokes kalas. Efter det så ska handla och möta upp Omar, sen på fredag blir det att förberedda och baka tårta tills Lokes kalas på lördag :). Det är mycket som händer nu, tänka sig att jag börjar skolan snart igen och Loke börjar dagis! :)
 
Vad händer annars här i livet, inte mycket faktiskt. Loke har åkt på en förkylning eller rättare sagt vi kan välkomna tand nummer 7 upp tror jag det är, av någon dum anledning så ska han alltid bli förkyld och hostig när han ska få tänder, suck! Hoppas bara att han är lagom kry tills på lördag, men det tror jag nog  :)
Nu har jag inte mer vettigt att berätta för dagen, men det kommer upp inlägg senare, jag har nämligen kör EFIT - Ett Foto I Timmen på instagram, tänkte kasta upp de bilderna senare ikväll, men är ni nyfikna redan nu så in och kika på min instagram, jag heter Biigdeal på instagram! :)
 
 
Bjuder på en bild på Dalton, hunden vi ska ha i helgen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback