En kvälls uppdatering.

Godkväll folket! 
Sitter min säng som är ren bäddad efter dagens städning, det finns nog inget bättre än att lägga sig i sin säng när den är ren bäddad :). Aja sjukt tråkigt och ovärt att veta, men nu vet ni mina känslor för min säng, haha. 
 
Men iallafall idag har vi inte gjort så mycket, Loke somnade vid halv 1 för första gången idag, sen så vakna han en timme senare. Men då la jag honom brevid mig och sen så somnade vi båda två och sov till klockan va kvart i tre.
Efter det så städade jag rummet och fixade med tvätten, så imorn ska jag tvätta. 
Mamma kom hem vid 5 tiden eftersom hon jobbade idag, så blev det natchos till middag, super gott! Men det va typ min sista goda middag, från och med morgon bitti så börjar jag om med LCHF och massa träning, jag ska bli fit inför nästa sommar, jag vet att jag kan klara det. Så nu imorgon kör jag igång, jag är grymt taggad efter att bläddrat igenom massa motivations sidor! :)
 
Sen nu på kvällen nattade jag Loke och nu sen kollade vi på svagaste länken, samt började titta på varg veum, dock kollar jag klart på den i rummet.. Så jag ska fortsätta med det, Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback