Efter regn kommer solsken...

Godmorgon alldeles för tidigt enligt mig, Loke slog upp sina ögon redan klockan halv 7 och det va bara att kliva upp. Så nu sitter jag på golvet och har fixat lite bilder, medans Loke springer runt i rummet och leker rövare! Som vanligt alltså, det ska strax serveras frukost här hemma och efter det blir det bara att plocka ordning på allting vi behöver ha med oss, måste slå en snabb samtal till mamma också och kolla hur vädret är inne i stan, litar inte på väder gubbarna.. Här hemma är det grått och molningt, men trots det kan jag ser lite blå himmel tränga sig genom molnen :).
Så vi får hoppas på lite sol under dagen, iallafall så Loke får gunga lite grann. Sen ifall det blir regnigt så får vi väl springa i affärer precis som lilla jag gillar :) 
 
Men nu ska jag slå på barnprogramet till och sen börja duka fram frukost här hemma, så vi sen kan börja röra på oss.
Ni får ha en toppen bra tisdag för det ska jag allt ha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback