Det där vidriga kaffet...

Jag har insett att jag nån dag måste växa på mig och försöka lära mig att klunka kaffe som alla andra vuxna och eftersom jag närmar mig 18 års ålder är det snart obligatoriskt... Snart är det väl dags att börja lyssna på opera också? haha nej skämtosida, men kaffe är ett måste.. Speciellt om jag ska börja skolan nu i augusti, jag måste ju ha något att vakna till liv med och sockret måste jag sluta med... Imorn börjar jag ,nämligen om med min diet, efter att ha legat på latsidan några veckor nu, snappar jag upp LCHF- dieten igen utan att ha gått upp ett endaste kilo sen jag la av med den =).
Så imorn startar vi dagen med en kopp kaffe, en löprunda och lite övningar, jag måste fan bli fit igen! Omar ska ju inte behöva skämmas,räcker att han har gjort det i 2 års tid redan ;). Sån tur att Jasmine är här igen, hon blir barnvakt under min löprunda, kul va Jasmine?! :)
 
Annars imorn blir det nog lugnt, ska färga mitt hår som jag slingade igår, note till mig; SLINGA ALDRIG HÅRET IGEN!!
Vi får se vad morgondagen har att erbjuda, blir nog bara hemma dock. Loke ska få gunga i sin gunga han fick av sin morbror i födelsedag present. Ska även ta kort och visa shoppingen som blev idag, dock endast till Loke. Men mysigt ändå, älskar att shoppa! =)
Jag ska handla på fredag, då ska jag införskaffa min nya väska, längtar!!! 
 
Har inte så mycket mer att berätta, har varit inne i stan idag och bara kollat... Va faktiskt första gången i täby centrum, fint men inget märkvärdigt! Mest segt att åka dit, först buss, penndeltåg, tunnelbanan och sen roslagsbanan, usch krångel! Men ändå nu har jag gjort det och behöver defenetiv inte göra om det, anledningen varför vi åkte dit va ju för att kolla ifall min resväska fanns där eller om de kunde beställa hem den, men icke sa nicke! Den kommer inte komma in igen, så Omar ringde runt och nu är den beställd. Den kommer dock få ta en flygtur sisådär 513 km, enda ifrån Smögen! Haha ja ni Omar ger inte upp i första taget, härligt det! =)
Så nu väntar jag med spänning på den, wiiiie! 
Annars kan jag berätta att jag och Omar är nu mera förlovade, såååå lycklig! Bästa killen i hela världen =)
 
 
Min fiiiiiiiina ring, love it!! ♥
 
 

Kommentarer
Terese - 19år och ensamstående mamma säger:

2 år redan ??

Svar: Ja... Hans förra va ju inte speciellt smal efter typ två år tid och de va ju tillsammans i 4 år... Så han måste ju skämts i över 2 års tid att gå runt med henne :P
Eleanor Ek

2012-07-17 | 09:22:00
Bloggadress: http://mortillella.blogg.se
MalofTheGeek säger:

Grattis till förlovningen! =)

Svar: Tackar! =)
Eleanor Ek

2012-07-17 | 09:33:26
Bloggadress: http://Malof.blogg.se
Anonym säger:

är det guld eller silver? :)

Svar: Guld såklart :)
Eleanor Ek

2012-07-17 | 10:11:56
Caroline - Mamma till Leah! säger:

Grattis till förlovningen! :)

2012-08-02 | 14:04:49
Bloggadress: http://ninnix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback