Dagarna går fort..

Himla vad dagarna rullar på fort, tyckte det va igår jag uppdaterade bloggen senaste. Men så vad det inte, så vi kör en vända nu istället.
Igår åkte jag, syster Amanda, ungarna och mamma till Uppsala, gick på babyproffsen, cubus och sen handla vi mat. Va skönt att komma iväg en stund sådär, sen när vi väl kom hem så började pappa gjuta för vår nya brevlåda. Så under tiden packade jag och Loke in varorna, kastade saker från kylarna och fixade. Sen så stack vi ut och kollade på när mamma och pappa höll på. 
Sen var det dags för middag och det serverades kött med sallad, strax efter middagen var det läggdags för Loke och när han väl hade somnat tog jag egentid i fåtöljen innan jag själv gick in och la mig, sov nog innan klockan va 22 igår kväll. 
 
Sen idag har vi kört en hem dag jag och Loke, gått igenom alla hans kläder, försökt mig på att städa och sen har vi bara slappat :). Super skönt, jag hann till och med att avnjuta en lunch i lugn och ro medans Loke sov sin förmiddags vila.
Imorn väntas iallafall en picknick i vasaparken, jag tror nog Omar skulle hänga med också. Tänkte att Loke skulle få leka i parken där och sen så får vi njuta av en picknick i gräset, måste ju ta vara på dagarna nu innan skolan och dagis drar igång! :)..
 
Men nu ska jag sova för kvällen, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback