Blixtar och dunder..

Idag så bestämde vi oss för att åka in till stan, sagt och gjort så packade vi ordning på allting och hann be bussen som gick runt halv 11. Va i stan till strax innan halv 12, möte upp Omar och sen gick vi bara runt i olika affärer. Bara för att jag satte på mig en byxdress och hoppades på att det skulle vara varmt så började det spöregna, så jäkla typiskt!! Dessutom blixtrade det som satan, det blixtrade till framför mina ögon, super läskigt!!
Men iallafall vi gick runt i olika butiker och leta efter min resväska hittade den ingenstans, men nu är det ordnat och en butik kommer beställa hem den så att jag kan köpa den, älskar när Omar inte ger upp, det är ju hans förtjänst att jag får den resväskan jag vill ha! =)
 
Annars idag så har det varit lugnt, städade rummet på eftermiddagen när jag kom hem och sen så hann jag inte göra mycket mera innan Loke skulle sova för natten.. Min grabb har feber och jag hoppas innerligt att den är borta imorn, vi ska nämligen sova hos Omar imorn ifall han mår bra! =).
Vi får hålla tummarna, men nu ska jag ta och läsa min bok "14 år till salu" hemsk bok men bra! 
 
Godnatt på er, sorry för ett osammanhängande inlägg också..
 
Så här ser min blivande resväska ut, snygg va? Jag fullkomligt älskar den!! 

Kommentarer
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ säger:

fan vilken tuff!

Svar: Ja visst är den! :)
Eleanor Ek

2012-07-18 | 11:29:51
Bloggadress: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback