Bara för att han är bäst


Bjuder på en bild på mig och min glass från kvällen..
 
Världens bästa pojkvän bjöd mig på middag idag i sigtuna, käkade på våfflan och myste ordentligt! Himla mysigt att komma ut bara han och jag, efter maten tog vi varsin glass och gick runt. Sen tog vi bussen hem och han va en gentleman som följde mig enda till dörren och sen gick han till bussen igen för att åka hem, det kallar jag en man! Som kan bjuda på middag och mys utan att förvänta sig att få komma innan för dörren =).
 
Så nu sitter jag här i sängen och funderar på om jag ska fixa bilderna ikväll eller morgon under dagen, jag vill nämligen spela angry birds, hahah i-landsproblem eller inte! ;). Men det blir nog att spela angry birds och hålla mig vaken tills Omar är hemma vid halv 2 inatt, stackars kille! 
 
Godnatt från mig här i Märsta! 

Kommentarer
Paulina säger:

Åh vilken fin tröja! Vart har du köpt den :D?

2012-07-21 | 15:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback