470,2 km

Vill ni veta en hemlighet? =) 
 
Klart att ni vill det, alltid kul med hemligheter! Men iallafall den 24 augusti så sätter jag och Omar oss på ett tåg som tar oss 470,2 km hemifrån och vi hamnar då i Göteborg. Min syster Theresé och hennes familj ska passa Loke den helgen, så det blir bara jag och Omar. Vilket ska bli super skönt, att bara få åka iväg med Omar själv och bara få vara Eleanor för en hel helg =). Tanken va att vi skulle åka utomlands, men det blir mer stressigt än mysigt, så vi valde göteborg, så vi kan gå på liseberg och sen ska jag nog plåga Omar igenom ullared en dag, mys pys! 
 
Så vi kan ju säga att jag längtar sisådär lagom tills den 24 augusti, kommer bli störts skönt att få lite mini semester. Dock kommer det inte bli någon bloggning under semester, kanske ett mobil inlägg. Men fördelen är att jag kommer har en hel del bilder när jag kommer hem, för kameran ska allt med och fy va det kommer bli mysigt, någon som äger en tidsmaskin?! JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG NU! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback