spegel spegel på väggen där vad blir rubriken idag?

Bloggningen ligger lite på glid och jag orkar faktiskt inte bry mig så jätte mycket, det är ett nytt år och jag har massa planer för tillfället som jag vill ordna och så..
Men iallafall igår drog jag in till stan för att möta upp storesyster samt två av hennes barn, sen så åkte vi till sjöhistorika museet. Kanska skönt att åka och göra något som inte kräver någon större ansträngning, det va trevligt :). Kanske otroligt vad folk förr i tiden gjorde för att vi ska kunna leva som vi göra idag :).
Efter museet gick vi in på kappahl för att se om jag kunde hitta något åt Loke, men nej ingenting. Så jag väntar tills vår/sommar kläderna dyker upp och shoppar loss då istället :)

Idag blir det en lugn dag idag, för imorn blir det att åka in till stan igen och träffa Sarah, Suheyla och Magdalena. Ska blir super trelivt, Magdalena kommer ju enda ifrån karlstad (om jag minns rätt). Men idag så ska jag packa ner lite kläder som ska skickas iväg till sina nya ägare och sen så ska jag väl bara städa lite allmänt här hemma. Passa på att koka Lokes nappflaskor, sen vet jag inte vad som händer idag. Bara att slappa i sängen och mysa med min bebis! :)
Vad ska ni göra idag? Har ni något speciellt som händer just idag ? :)

Känns som om våren är påväg redan...

Kommentarer
My säger:

2012-01-05 | 11:35:21
My säger:

1) Su missade E:et i Kameran ;)

2) Vilken fin bild du har på våren! ;)



Haha pözz

2012-01-05 | 11:37:19
Bloggadress: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback