Inga mer ursäkter!

Jag har flera månader nu sagt att jag ska ta och banta, men jag har alltid kommit på ursäkter hit och dit! Men nu är det slut med det, nu jävlar ska jag ner i vikt! Mamma och pappa åker ju till thailand i februari och kommer hem i mitten av mars (borta 3 veckor), så från och med nu och fram tills de ska kommer hem så ska jag har gått ner minst 15 kg! :). Så från och med idag ska vi köra hårt med promenader, träningscykel, abtronic x2 och sen kommer jag också köra lite zumba! :)
Så nu jäklar är det fan på riktigt, kan fan inte se ut som jag gör i sommar! :) Ska även prata med kusin min som snackade om att hon också skaffat abtronic x2, säg även säg till mamma att vi ska ha en lite mini tävling under tiden som är i Thailand, inge mer slarv nu! :)

Så här såg jag ut den 16:e november, 4 månader efter förlossningen! :)


Men nu är det nog värre, efter jul och alla mina dålig ursäkter! Såhär ser jag nämligen ut efter 6 månader

Jag har nog blivit en aning större och jag leder fortfarande av extremt mycket bristningar! De har inte blek något enligt mig, men det kanke de har det! Men såhär kan jag inte går runt och se ut, så nu måste det bli en ändring på det! :) Ska sätta på mig abtronic x2 bältet igen för denna dag, känns rätt skönt att ha den efter ett tag! :) Funderar även på att gå en promenad med Loke sen också i vagnen, kanske är skönt för honom att komma ut lite grann. Men vi får se med den saken, ska iaf prata med mamma vad vi ska hitta på till middag.


Men nu ska jag ta med mig Loke som har sovit middag och äta lite mellanmål, nu vet ni iallafall mina planer! :)


Kommentarer
Mari o Wiggo säger:

Du är väl ändå inte tjock!

en annan gick upp nästan 30 kg o har inte gått ner mycke sen dess, de är inte förrän nu ja ha tage tag i vikten blir 4 veckor sen på måndag.

har också mycke bristningar på magen men dom ha börjat blekna nu o de är 10,5 månad sen förlossningen.

Men du får se de som de har ju kommit nå fint ur din mage.

2012-01-28 | 15:41:45
Emilia - 16 och blivande mamma. säger:

Sv: haha.. okej :p

Mamma sa att de ibland bara gett tygblöjor på bb, iallafall när hon vart där och det var ju bara 3 och ett halv år sen hon var där sist men det kanske ändrats då :)

2012-01-28 | 18:22:18
Elina 17 år, mamma till Nellie säger:

Oj jag har nog haft lite tur, man såg knappt att jag varit gravid 3 dagar efter min förlossning :)

2012-01-29 | 17:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback