Svar

Mari o Wiggo om Shopping från idag..:
jätte fina kläder.. köper du bara nya kläder inga begagnade? själv har ja hittat jätte mycke fina kläder på tradera till billigt pris. dom sliter inte på kläderna än de bara slits i tvätten..


Svar : Jag får börja med att tacka! Sen till din fråga, nej jag köper faktiskt inte bara nya kläder till Loke. Han har en hel del kläder som han har fått av min moster och av min mamma arbetskompis, Men nu börjar de kläderna ta slut i hans storlek. Men jag måste erkänna att jag är väldigt förtjust i att köpa nytt till Loke, sen så väljer att inte skriva att han får kläder som är begagnade då jag har fått en antal kommentar som undrar över min ekonomi. Så att skriva ut det är som att be om att få kommentar de folk påstår att jag är fattig, alla har inte alla hjärnceller hemma!
Men som svar nej, Loke har en hel del som är begagnade kläder i sin byrå låda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback