regn regn och åter regn!

Godmorgon eller kanske goddag passar bättre denna regniga torsdag! :).
Ska jag berätta en sak? jag är usel på att påbörja ett inlägg, vet aldrig vad jag ska börja skriva och så när jag väl börjar och sen läser det högt för mig själv så låter det helt jäkla konstigt! Men iallafall idag är det torsdag och på schemat står det "lata dig hela dagen" som varje annan dag :).
Men för ovanligthetens skull (eller inte) så regnar det, åååh när ska min sol titta fram igen?  :). Ge mig vår och värme, trött på att man inte vet vad sjutton man ska klä på sig utan att behöva fryser eller svettas ihjäl!
Men men jag får nog vänta ett tag till på värmen eller vad tror ni ? :)

Jag funderar på att fortsätta pilla på en bloggdesign åt en tjej, men vi får se om jag ska städa först. Men vi får se Loke vaknade nämligen precis, så nu ligger han på min mage och sover istället. Så det blir varken någon städning nu eller pill på bloggdesignen :), jag får väl vila istället med Loke på magen, så orkar jag vara uppe inatt och pilla på en design, smart brud! :)
Men imorn blir det dock att åka in till stan och träffa syster, mamma ska även förbi sitt jobb. Sen ska jag även planera in när jag ska åka till Jälla (min gamla skola) sen ska jag även till skolan som jag pluggar ifrån nu, ska dit på möte för att se vilka kursen jag ska läsa, jag var tydligen redan godkänd i matten och behöver inte göra den mera. Men måste ringa till min mentor där och se vilken dag jag ska tid, annars har jag nog inga planer förutom att till tandläkaren på onsdag nästa vecka (SUCK). Jag vill ha mina pengar nu så jag kan köpa mitt gymkort och börja gymma med min syster :). Annars så vet jag inte vad jag ska planera in, vi får se det..
Men nu ska jag mysa med min sovande bebis, ha en bra torsdag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback