Mor och Son dag

Som sagt körde jag och Loke en mysdag idag, vi började med att kliva upp kl 7(!). Busade och byte blöja, vid halv nio fick Loke gröt och jag tog en banan till frukost! Sen busade vi en stund till, men Loke blev helt plötsligt super trött och då somnade vi båda två i 1½ timme, vilket var behövligt! :). Sen gör vi återigen lite bus och blöjbyte innan det var återigen dags för lunch, Loke gick i sig en hel jäkla bruk (stor) med mat, mammas knubbis :). Sen så fick jag för mig att städa upp i köket och satte Loke i gåstolen, som körde rally bakåt och gled in i spegeln ;). Sen så busade vi sängen och Loke tog en powernap på 30- 50 minuter, sen va mamma hemma och då började jag med maten! :).

Men det var skönt att bara glida runt hemma och mysa med bebis, han är så härlig! bits,sparkas, tuggar på en, slåss, nyps och är helt vild! :). Mammas kille börjar bli riktigt stor, krypningen börjar närma sig och han är mer i taket än still :).
Men imorn ska vi busa med syster/moster i Farsta centrum, det lär inte bli någon shopping för min del då pengarna inte landar på kontot först på onsdag/torsdag! :). Men det blir en fika iallafall och gå kika runt i affärerna, åtminstonde skönt att komma ut en stund. Efter Farsta så blir det lagom att möta upp mamma vid jobbet eller lär väl va där lite innan hon slutar så kan jag gå och strosa i alla fina inrednings butiker som finns på kungsholmen! :)
Så imorn får ni nöja er med lite mobil inlägg, även om man inte kan kommenterar de eller kan man det nu? Har blogg.se support fixat det!? Den saken måste undersökas eller så märks det!
Nu ska jag passa på att ladda över alla bilder från idag till datorn, ska jag kan fylla ut lite inlägg med bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback