Min lilla kille blir stor kille

Min lilla pluttiga Loke har gått och blivit stor kille, jag börjar nu inse hur stor Loke har blivit. Tiden springer iväg, han ålar/kryper iväg, sitter helt själv och är allmänt vild. Det är full fart på honom och jag hinner knappt med honom längre..
Men igår testade vi en ny sak.. nämligen gå-stolen och det gav mig en kick i baken. Min lilla kille börjar bli stor nu och det är dags att börja rensa ut allting som är för små bebisar, så jag ska faktiskt sätta fart redan nu.. Vi kan börja med att säga hejdå till babygymmet, för det är inte ett dugg intressant längre! Vad hände med min mini pojke som älskade att ligga i babygymmet med sin mamma? :)
Han är som borta med vinden och det är nog dags att börja tänka på barnsäkerheten ordentligt nu, han har ju sina små gulliga armar som blir till gummi när han vill ha saker, min sötnos! :)..

Det är iaf tur att jag känner folk som ska barn snart, då får jag sniffa bebis hos de :). Men nu ska jag ta min pojk som ålar i väg och inte tycker mamma är ett dugg rolig ;).
Bloggar senare!
Min stora kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback