Kusin vitamin

Godmorgon folket!

Sovit gott? Själv har jag sovit trångt men bra, testa dela på en 140 cm säng med två personen + dig själv ;). Det va nämligen så att går så kom min kusin hit (som även är Lokes gudmor), super mysigt att hon är här och hälsar på. Så igår åt vi mat, pratade och sen spelade vi retro spel som är mellan årtalen 50-90 talet, riktigt kul. Självklart vann jag och Nathalie (kusin), så grymy duktiga! :)

Idag skulle vi egentligen träffat min syster, men hennes dotter är sjuk med feber och krupp. Så vi skjuter på det, men jag ska iallafall ta mig mot tandläkaren vid 13.30. Inte super sugen på det, men jag måste det! :). Mamma får passa Loke hemma så länge, eftersom jag inte kan h honom i knät menas jag fixar tänderna ;)
Men jag ska strax dra på mig lite kläder och kladda på lite smink, så jag slipper skrämma ihjäl allihopa :)
Vad ska ni göra idag ? :)



Kommentarer
Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa säger:

Du har fått en award på min blogg om du orkar föra vidare till dina fem favoriter

2012-01-18 | 13:36:31
Bloggadress: http://ungmammajuksela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback