Ikea & NetonNet

Godmorgon, sovit bra? :) Jag kan iallafall säg att jag har sovit helt ostört med en underbar son som sovit enda till klockan halv 4 imorsen innan han ville ha välling! Så skönt, sen somna vi om till klockan 8 och sen låg vi och drog oss i sängen till klockan blev 9 och sen var det dags för frukost! :)
Nu sitter vi och väntar på storesyster som ska hämta oss så vi kan åka till Ikea och netonnet i Uppsala, får se om jag får med mig något hem. Vad tror ni då? :) Det märks väl annars när jag kommer hem igen, sen annars idag så ska jag städa rummet vilket jag redan har börjat med! Sen får det bli en lugn lördag, för imorn ska jag iväg och träffa Oliver en snabbis innan han drar upp till Älvdalen igen för skola! :). Kan säga att det är rätt skönt att jag inte börjar skolan än, men är super taggad på att börja i höst igen! Men slut pratat om det, nu ska jag ta min bebis som håller på och ramlar omkull här hemma och trycker på tvkontrollen, haha han har inte riktigt funnit balansen i att sitta helt själv, men det är på god väg och jag är inte förvånad om han börjar krypa snart, så mycket fart det är på honom så väntar jag bara på att han ska krypa runt ;)

Sen angående inlägget innan, det va någon tjej som blev helt upprörd för hennes son satt faktiskt när han var 5 månader! Men ja grattis till dig och honom då, han sitter wow det lärs sig alla barn att göra. MEN en bebis 4½ månad kan INTE sitta utan ryggstöd helt själv, blir så frustrerad. Om ni inte förstår det jag skriver så kommentera inte då, eller så läser ni texten en gång till innan ni kommenterar :)

Men nu ska jag göra det sista innan vi ska dra, Puss & Kram!


Kommentarer
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Fast en bebis i min mamma&bebis grupp satt SJÄLV när han var 4 månader och 2 veckor gammal! Själv! Utan stöd!

All utvecklas olika och just Lukas var väldigt tidig på att sitta!

2012-01-07 | 13:46:44
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/
Mari o Wiggo säger:

Vart har du fått ifrån att dom inte kan sitta då? bara för att de står i böcker o tidningar att en viss ålder så sitter dom då? alla utvecklas olika som sagt!

lr är du expert på området så du faktiskt vet att dom INTE sitter då?

2012-01-07 | 13:53:45
Bloggadress: http://mammatillwiggo.bloggagratis.se
Foto, design, vardag - 16 år och mamma säger:

Som sagt, det finns barn som sitter redan då , utan stöd!

2012-01-08 | 10:34:35
Bloggadress: http://jus
Foto, design, vardag - 16 år och mamma säger:

"Ge dig nu ingen har bett om din åsikt!"

Precis som du får skriva vad du vill så får jag lov att skriva min åsikt!. :)

2012-01-08 | 14:24:08
Bloggadress: http://justababy.blogg.se/
Amanda säger:

Du får väl skriva din åsikt precis som elli men skillnaden är att hon skriver den i SIN blogg så håll då din åsikt till DIN blogg

2012-01-08 | 21:48:04
Anonym säger:

Amanda; Jag kan skriva min åsikt här om jag vill. Vill hon inte ha det så kan hon ju ta bort att man ens kan kommentera. :)

2012-01-10 | 00:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback