Idag är det ingen vanlig dag!

Godmorgon, som rubriken lyder är det ingen vanlig dag idag! Idag blir Loke nämligen 6 MÅNADER, helt sjukt att han har funnits hos mig i 6 månader, att idag var det exakt sex månader sen jag låg på förlossningen och väntade på den där jäkla ryggbedövningen (EDA). Ja det är helt otroligt, men ändå så jäkla underbart! :)
Annars idag så ska jag iväg till Älvsjö med syster, om hon någongång ska komma till skott visseligen ;). Annars så blir det lugnt, Oliver förbi en stund eftersom han åker "hem" igen idag.. Sen blir det väl söndagsmys med familjen och så, ska försöka få mamma att spela lite sällskapspel :). Vi får väl se hur det går med den saken, just nu sitter Loke bredvid mig i sin matstol och piper samtidigt som han leker med fanta flaskan, han vill ha uppmärksamhet sötnosen! :).
Jag ska strax äta lite lunch, Loke har redan ätit en burk med majs och potatis puré, vilket var väldigt uppskattat och han slukade hela burken! :).
Men nu försöker han visseligen dricka hur fanta flaskan, haha det är bara för att han fick smaka lite fanta efter maten ;)..

Sen så åter till det tidigare inlägget om saker jag stör mig på, om ni blir så upprörda och helt förstörda angående det. Så läs då inte för fan, det är MIN blogg och MITT val om vad jag skriver! Jag skrev inte ut några namn så ni kan fan inte påpeka något, sen bryr jag mig hur mycket jag vill om andra föräldrar om hur de uppfostrar sina barn! Stör ni er på något, så stick då! Jag bloggar inte för att få läsare eller för er skull, jag bloggar helt och hållet för min skull och för att Loke sen ska kunna läsa den i framtiden! Sen så om jag nu väljer att skriva såna saker, så är det min ensak! Absolut att jag ska lära Loke vad som är rätt och fel, sen om ni anser att det är fel så tyck det då!
Det blev ett litet osammanhängade inlägg, men det struntar jag i! Nu ska jag äta lunch och busa med Loke!

Ha en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback