frisk?

Tänkte försöka få ihop ett inlägg nu på morgonen, men det är inte det lättaste när Loke har sina händer över hela tangentbordet och vill hjälpa till att skriva. Lite smått jobbigt faktisktt, så jag måste nog införskaffa ett tangent bord till honom :).
Men iallafall natten har varit konstigt nog lugn, Loke sov från 21-3 åt och sen somna han om till 6 och åt sen somna han om igen till 7.15 vilket va helt okej! Nu ligger han och pratar/gör bubblor med tungan och kollar på barnprogram, som tur är låter han inte det minsta snorig eller sjuk. Kanske är på bättringsvägen redan nu, hoppas på det iallafall! :).

Vet inte alls vad jag ska skriva mera, min syster ska ha köpet hus för sina kompisar och släkten eftersom hon fyller år på onsdag nästa vecka. Så jag funderar på att baka något åt som "efterrätt", vet dock inte vad ännu.. Har ett förslag väntar bara på systers godkännade! :)
Men nu ska jag gosa med Loke och sen äta frukost! :)

 

Vad tycker ni om dessa ? :)


Kommentarer
My säger:

O ja! <3

2012-01-11 | 10:58:29
Bloggadress: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback