Blogaward

Som ni säkert ha sett så sprides en blogaward runt om bland bloggarna, grejen hur ut på att man ska skicka vidare till 5 stycken som i sin tur ska välja sina 5 favoriter. Mest för att de bloggarna ska få synas mera i bloggvärlden.

Jag har fick min award av Juksela som är nybliven mamma till sin super söta son Gabriel.
Så nu är det min tur att välja ut mina fem favorit bloggar :)
Amanda - 15 år och mamma till super söta Jonathan
Denise - Mamma till sina två barn Wilgot och Lo
Lisa - Mamma till sin Denise dotter född i vecka 23
Janina - Tvåbarnsmamma bosatt i Finland
Sandra - 17 år och tvåbarnsmamma

Nu blev det visseligen bara mamma bloggar, men det är för det mesta bara mamma bloggar jag följer, förutom syrrans då :)

Kommentarer
ENDENISE säger:

sv: tack fina du! Får se om jag kör viadre den, har fått så himla mkt awarder och utmaningar haha :)

2012-01-18 | 20:47:49
Bloggadress: http://endenise.se
My säger:

O varför fick ja inte vara med då?! Gråter en skvätt! ;)

2012-01-19 | 08:52:55
Bloggadress: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback