1:a Januari 2012

Då va det 2012 och jag är rätt nöjd över det, idag börjar nya året med nya möjligheter! Idag börjar vi året med att vakna 7.30 (tack Loke), annars blir det en hel lugn dag. Eftersom jag imorn ska åka dö tidigt till storesyster för att passa hennes minsta dotter på 4 år :), men som tur jobbar syster dag så det blir inte så långt tid jag behöver passa henne.

Sen på tisdag blir det att åka till BVC, fast inte för vanligt BVC-kontroll utan det är istället 6 månaders kontrollen :). Ska även passa på och kolla på någon affär för att se om jag hittar några jeans till Loke :).
Annars har jag inget in planerat förutom ett att jag ska göra ett matte prov den 10:e januari, sen så ska väl Lokes pappa komma över för att lämna julklapp.
Hur ska ni börja först dagen på nya året? :)


Sen måsta jag bara lägga till en sak jag fick som kommentar på bloggen, om du/ni argumenterar om något här i livet. Så lägg ner det, det är endast dum och elakt att göra det samt att det är en omoget, barnsligt och fjortis beteende!
Ja eftersom jag fick kommentaren på bloggen, har jag full rätt att skriva om det!! :)

Godmorgon förresten ;)

Kommentarer
Anonym säger:

Sluta lägg så mycket tid på hur andra är som föräldrar eller vad andra gör. Alla har vi våra fel och brister.

2012-01-01 | 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback