17.1.2012

Godmorgon folket, lika pigga och glada som alltid? :) Inte jag, är super trött och jag kan lova att Loke rycker mig i håret och sparkar mig i ryggen, hjälper inte ett dugg!  Men det är ju alltid underbart när ens barn går sig vild på sin föräldern :).
Men just nu sitter Loke och leker med sina leksaker och pratar för sig själv, menas jag ligger och funderar på vad sjutton jag ska göra idag. Men det blir väl att städa och ligga i soffan, ska även ringa syster och kolla med henne om vi ska träffas imorn. Ska även komma ihåg att ringa huddinge sjukus och begära kopia på min journal ifrån min rygg operation. Sen så ska jag även ringa till strängnäs ryggklinik, ska försöka få en tid dit och se om de kan göra något med min rygg.. Men slut babblat om det nu, vad ska ni göra idag då? :)

Jag ska nog kliva upp nu och börja med frukosten, börjar känna hungern smyger på. Loke ska ju även ha sin morgon gröt, vad äter era små på morgonen? :)

Min fina kille! :)


Kommentarer
Caroline Olsson säger:

Sicken sötnos :))

2012-01-18 | 20:49:27
Bloggadress: http://carowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback