Stackars hals!

Det blev ingen blogging igår kväll, istället roade jag mig meda att "bråka" med Loke och försökte få honom att somna. När klockan visade 21 sov äntligen Loke för natten, strax efter somnade även jag av utmattning! :).
Imorse när vi vaknade så hade både jag och Loke en varsin tennis boll i halsen och bara hostade som galningar, så för det mesta har Loke gnällt och gråtit under dagen. De timmarna han faktiskt har sovit har jag gjort syrrans bloggdesign färdig, blev riktigt nöjd med den och ska faktiskt göra en åt mamma tills hon åker till Thailand nu i slutet av februari :).
Men nu ska jag ta en skål med glass för att lindra min stackars hals, så länge kan väl ni ta och kika in på syrrans blogg och säga vad ni tycker om designen? :)

En lite tjuvtitt på hur designen blev, vill ni se resten får ni besöka syster yster HÄR :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback