Ricinolja

Som ni säkert vet så är ricinolja ett laxseringsmedel, man kan även använda de för att sätta igång förlossningen (GÖR INTE, KAN GÅ ILLA).. Men man kan också har det i håret, har googlat på det och det är jätte många som har testa så när vi va i Kista tänkte jag "äsch vafan vi ger det ett försök".. Så jag köpte med mig en flaska hem, kan även påpeka att killen i kassan kolla konstigt på mig efter att jag frågade efter ricinolja, så kille läser du det här (JAG SKA HA DET TILL HÅRET, haha)..

Såhär såg mitt hår ut innan ricinoljan igår kväll, så nu får ni vänta några veckor innan ni får resultatet :)

HEMSKT JAG VET, men pappan ska få klippa mina toppar. Så ska gå och tjata på honom nu :)


Kommentarer
Jonna säger:

Jag kan bara säga detsamma om Loke! :) Såååå fina ögon han har! Bokstäverna har Limme fått i present så jag har ingenaning. Jag vet att panduro har vita i två olika storlekar och man kan måla dom själv :)

2012-02-21 | 20:13:46
Bloggadress: http://enjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback