Mitt mammahjärta

Det gör ont i hela mitt hjärta när jag ser Loke så pass sjuk, febern har stigit till 39.3, hostan är värre och förkyldningen börjar komma krypande igen... Inte okej alltså, jag vill ha tillbaka min friska bebis igen!
Men imorn blir det BVC och läkaren vid 9 tiden, för att kolla Lokes hals och öron. Förhoppningsvis så får han kanske någon medicin så han slipper hostan! :)
Just nu ligger Loke och ålar sig bredvid mig, jag själv ska jag funderar på vad jag ska äta till middag. Sen så kanske mamma kan passa Loke en stund så jag får hoppa in i duschen, så slipper jag skrämma livet ur BVC och läkarna imorn! :).

Efter middagen och duschen blir det att plocka ordning på Lokes alla leksaker som ligger utsprida i rummet, sen är nog klockan tillräckligt för att få Loke att somna för natten! Jag själv lär behöva sova redan nu för natten, då Loke säkerligen kommer att vakna 353 gånger inatt eller så är han snäll och sover sig igenom natten (jag hoppas).
När Loke har somnat för natten, ska ja passa på att knopa på en ny vår design till mig. Blir ju sugen på en ny design efter att ha suttit och gjort några under dagen! :)
Känns som om jag har åkt på en liten bloggtorka, vet inte riktigt vad jag ska skriva eller så. Men den bloggsuget kommer nog tillbaka snart, men nu ska jag kolla på lite nya vår kollektioner från H&M, Lindex och kappahl! :)

Min skrutt pojke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback